Sarrera

Tresna honen bitartez, ikastetxe eredu berrira hurbiltzeko beste pausu bat eman nahi dugu. Ikaskuntza-irakaskuntza prozesuetan, informazio eta komunikazio teknologiak sartzeak,  eskola berri batera hurbiltzen gaitu.

Alde batetik, ikasleria bere ikaskuntzan komunikazioa eta esperientziak trukatzeko gune berri bat erreztu nahi dugu. Bestetik, gurasoen parte hartzea ere beharrezkoa dela uste dugu, eskolarekin harremanetan jartzeko, seme-alaben lanak ikusteko edo Guraso Elkarteko ekintzak publikatzeko.

Pixkanaka, gaur hasten dugun lan hau, guztiontzako gero eta erabilgarriagoa eta interesgarriagoa izatea espero dugu.

Berriak

Aurreko berriak

Urriko menuak

Iradokizunak edo kexak

Iradokizu edo kexa bat izango bazenu, aditzera eman buzoiaren irudian klikatuz eta galdetegia erantzunez.

Pdf formatuan dagoen galdetegia ere jaitsi dezakezu eta bete eta gero Agirretxe eraikuntzan dagoen administrazioan utzi.