Hezkuntza eskaintza

Luzaro Ikastetxea Debako Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikastetxe publikoa da. Ingurunearen hizkuntza, kultura eta giza errealitatea kontutan hartuz, aurrez-aurre duen gizartearen eskakizunei, dagozkion ezaugarri bereziak aintzakotzat hartuz, erantzun egokia ematen saiatzen da.

Eskola komunitate honen partaideok, (ikasle, guraso, irakasle, ...) elkar-lanean, umearen nortasunaren garapenean lagungarri izatea dugu helburu.

Irakaskuntza prozesua, Haur Hezkuntzaren hasieratik, Lehen Hezkuntzaren bukaera arte, D ereduan eskaintzen dugu.

Hezkuntza-sistema etapa, ziklo, gradu, ikasturte eta mailatan banaturik dago, eta batzuetatik besteetarako loturak ziurtatzen ditu, baita etapa barnekoak ere.

Hezkuntza sistemako etapak ikusi nahi badituzu, egin klik irudian.

EUSKAL HEZKUNTZA SISTEMAREN ANTOLAMENDUA ETA EZAUGARRIAK (dokumentua).